نامه وارده/ بانک ملت کلاهبرداری می کند!

نامه وارده/ بانک ملت کلاهبرداری می کند!

سلام
لطفا در مورد کلاهبرداری باشگاه مشتریان بانک ملت مطلبی بنویسید


بنده بخاطر تبلیغات باشگاه مشتریان بانک ملت عضوش شدم و قصد داشتم وقتی امتیازم به 300رسید معادل 300هزار تومن را بگیرم حالا که امتیازم نزدیکش رسیده یکهو متوجه شدم بدون اطلاع قبلی قانون رو عوض کردن و معادل امتیاز پول نمیدن و کلی شرط و شروط گذاشتند یعنی با دروغ مارو به سمت خودشون کشوندن حالا دیدن صرف نمیکنه شرایط رو بدون اطلاع عوض کردند و...


حق مشتری رو رعایت نکردند


این یعنی کلاهبرداری در روز روشن

 

باشگاه مشتریان در اثر گردآوردن مشتریان یک مجموعه کنار هم و ثبت اطلاعات آن‌ها بوجود می‌آید. اطلاعات آن‌ها در یک بانک اطلاعاتی ثبت شده و می توان برای آن‌ها برنامه ریزی مدون انجام داد.

بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آنها و مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان. ابزار نسبتاً جدیدی که توسط برخی از شرکتهای تجاری استفاده می‌شود، مشتریان فعلی و آینده نگر را با انگیزه‌هایی ویژه‌ای برای پیوستن به این باشگاه تشویق می‌کنند.

بانک ملت نیز از اواخر سال ۱۳۸۹ مشتریانی که تمایل داشتند را در یک جا گردهم جمع کرد و به آن باشگاه مشتریان بانک ملت اطلاق کرد. در این باشگاه مشتریان، هر چند ماه جوایزی به قید قرعه به آنها داده می‌شود، همچنین در اثر رفتارهای خرید و بانکی که منافعی برای بانک ایجاد می‌کند، به آنها امتیاز داده می‌شود. این امتیازات می‌تواند به جوایزی مشخص و بدون قرعه کشی تبدیل شود که حد این امتیازات توسط بانک تعیین شده‌است. در این باشگاه حتی می‌توان دیگر مشتریان بانک ملت را به آن دعوت نمود و امتیاز کسب کرد.

اما اگر گفته این کاربر درست باشد ادامه چنین روندی مسلما به اعتبار این بانک لطمه خواهد زد. سایت بانکی آمادگی دارد پاسخ این بانک در خصوص ادعای این مشتری اش را منتشر نماید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:



|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : Mohsen
تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: